piątek, 20 lipca 2012


; )
z moją przyjaciółką Karoliną :*
nocka u Karoliny  :3
 Witam po raz drugi :*

Właśnie wróciłam z dworu . Moje nogi pragną odpocząć  . Byłam na roowerze , na roolkach i potem jeszcze  na orliku :) Od razu jak wróciłam to weszłam na ask.fm i po  odpowiadałam szybciutko na pytania ;d  wy też możecie mi jakieś zadać . Tutaj macie linka : http://ask.fm/mrr99  z przyjemnością odpiszę ^^
Szybciutko jeszcze wam pokażę parę moich fotek bo wcześniej nie było czasu .  Jeszcze dam wam linka do mojej drugiej ulubionej piosenki
 http://www.youtube.com/watch?v=5IoedEgydRo miłego słuchania : *

w Chorwacji na plaży z kuzynką Wiktorią ^^
U cioci na ogrodzie :D

:)
z moim misio  - psem  w nowym pokoju *.*




Dobra to na tyle tych moich zdjęć  ;3

Idę  zrobić popcorn i idę obejrzeć jakąś dramę  ^^

Jutro napiszę papa :*





Hi !
No na reszcie ! Dzisiaj wstałam i ujrzałam słooneczko : 3


Od tygodnia nie mogłam się go doczekać ! A właśnie prawie zapomniałam   muszę wam coś powiedzieć Chyba będę miała kotkę   PRAWIE namówiłam  rodziców . To już będzie moje trzecie zwierzątko , bo mam już psa i królika : )
                                                              huuuura ! ; *

  tak wygląda :)
No dobra ja idę wcinać makaron z serkiem a potem mykam na dworek ! . ♥
Napiszę jak wrócę , Bye !

czwartek, 19 lipca 2012

Witam po raz drugi dzisiaj :D
Już po odwiedzinach cioć , wujków i babć  < NARESZCIE >  heeheh .   ! I znowu na kompa .
 Pierwsze co to włączyłam fejsa i you tuba :3  Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam słuchać muzyki :*  Jedna z moich ulubionych piosenek to Carly Rae Jepsen  - Call  Me Maybe słucham jej na okrągło :3
łapajcie linka do niej : http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic 
No i  się skończyła :C  no to mój następny hit : http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=inwAc-ZBpx0&NR=1 Cher Lloyd  -  Want U Back
UBUSTWIAM  ♥ 
Dobra już koniec tych moich hitów na dzisiaj , dodam coś jeszcze jutro .  Komentujcie i pytajcie co chcielibyście wiedzieć xd To do jutra żegnam bay ;d 
Hi !
To  mój pierwszy post  więc nie wiem
 jak mi pójdzie :)
No to tak . Dzisiaj cały dzień przesiedziałam w domu ,  przez tą pogodę nie było co robić  więc wzięłam się po raz pierwszy za  robienie
 domowej nutelli  ♥ Powiem wam że wyszło super ! Zaraz wam podam linka od jakiego miłego Pana się tego nauczyłam xd
Wy też spróbujcie ! http://www.youtube.com/watch?v=lFkwDqaNMx4 mniam ^.^
Dobra ja mykam bo goście zaraz przyjadą ,
to  Paa : *